Strony

poniedziałek, 11 marca 2013

Tępa baba ze sklepu jubilerskiego

Mając niedużo, ale dobrej jakości biżuterię, jakże byłam zmartwiona, gdy okazało się, że moje kolczyki perełki maja popsute zapięcia. Okazało się to co prawda zaraz po otrzymaniu ich, czyli jakiś rok temu, ale czasu nie było zawieźć do reklamacji. Kiedy w końcu, po otrzymaniu nagany od mojego mężczyzny, że nigdy tego nie załatwimy, jak ważniejsze jest dla mnie zrobienie pizzy(sic!), zgodziłam się podjechać do owego sklepu, jakże było moje zdziwienie, że trafiliśmy na tępą babę.

Nie był to byle jaki sklep, przydrożna buda albo stoisko od cyganów, tylko Apart. Mówię więc pani, że mam problem, bo zapięcia od kolczyków po prostu zjeżdżają, co sprawia, że kolczyki się nie trzymają i spadają. Pani ze swoimi tipsowo-akrylowymi paznokietkami postanowiła sprawę wyjaśnić i zrobić oględziny. Ogląda i mówi, że... zapięcie jest krzywe i może bym sobie cążkami wyprostowała? Złoto cążkami! "Znając moje możliwości,mogłabym wyprostować za bardzo" chcąc być miłą odpowiedziałam. Ogląda drugie zapięcie. Też wygięte. Mówi więc, że dla niej to bez różnicy, bo to drugie też spada, niech pani zobaczy. "Dla mnie z różnicą, bo już kiedyś je prawie zgubiłam" . Oczywiście można przyjąć reklamację, ale zabiorę pani kolczyki na ponad miesiąc. No pewnie! Lepiej je mieć w chałupie, ale nie móc nosić bo mają parszywe zapięcia. 

-Kiedy pani zauważyła wadę?
-W lipcu.
-Nie mogę tak napisać, bo ma pani 3 miesiące od zauważenia wady na zgłoszenie jej.
-To niech pani napisze tak, żeby było dobrze.

Wyobrażacie sobie, że idziecie do obuwniczego z rozklejonym pantoflem(skórzanym, aby dodać dramatyzmu!), a tam mówią wam, żebyście sobie super glue za piątaka kupili i skleili buty? Nasz klient, nasz nie pan.

Apart w CH Wzgórze- szczerze, nie polecam!

2 komentarze:

  1. Hahahahah :D Typowy, babski problem :)
    Co prawda jednego razu byłem nie miło potraktowany w tym samym sklepie, no ale po cóż się denerwować... :P

    OdpowiedzUsuń
  2. to na pewno to samo babsko! :(

    OdpowiedzUsuń