Strony

niedziela, 1 kwietnia 2012

Babski dzień!


 Zmiana z Paulinki w Paulinę(związana z oczywistym faktem pojawiającym się najczęściej w wieku dwunastu lat)była niezwykle wzruszająca. Odtąd byłam w grupie „kobiet”. Mimo, że wcześniej dostawałam tulipany- po owym incydencie były bardziej czerwone i oczywiście- bardziej pachnące! Przede wszystkim jednak- po prostu bardziej na nie zasługiwałam. Zasługiwanie na coś z faktu oczywistego- wspaniałe. Oczekiwać pewnych działań związanych z faktem oczywistym- wspaniałe! Być kobietą- jest wspaniale!
Owe babowanie niesie za sobą jednak pewne zobowiązania. Jako, że należę do bab raczej silnych, aniżeli słabych, za cel mojego „produkowania się” stawiam sobie przypomnienie wspaniałości naszej płci. Przyczyny są różne. Pierwsza- gdyby jakiś babsztyl zapomniał, jak to jest fajnie być babką. Druga- gdyby jakiś pacan zapomniał, że nawet babsztyla traktujemy, jak babkę! Trzecia- z zaniepokojenia coraz to większą ilością babsztylów... Do owej analizy użyłam nie lada naukowych środków- mnóstwa filmów o kobietach, niezliczonej ilości przegadanych godzin z samicami oraz o dziwo- rozmów z mężczyznami. Wyniki badania są jasne i zgodne z założeniami.
Kobiety to najwspanialsze istoty na ziemi. W poczet owych stworzeń wlicza się: matki wybaczające nieprzespane noce; przyjaciółki, do których można dzwonić w nocy; sufrażystki; babcie pieczące najlepsze ciasta na świecie; położne; kwiaciarki; nauczycielki; sprzątaczki; krawcowe; ciotki; kuzynki... Fatalna Kleopatra, seksbomba Monroe, żelazna Thatcher, rewolucyjna Curie. Niech sobie mężczyźni podają miliony przykładów naukowców ich płci. Gdyby nie kobiety... ;)
Istnienie prawdziwych kobiet uważam za niezagrożone. Mimo konfliktów wartości(jednoczesne bycie matką matką, pracownicą i seksbombą) świetnie dajemy sobie radę. Gdyby jednak jakiś pan miał wątpliwości, co do wspaniałości kobiet … Zawsze możemy z nim zrobić to, co w „Seksmisji”! Przecież to o płci przeciwnej śpiewa się „gdzie ci mężczyźni?”. Bądźmy więc spokojne!




MOJE BABKI i JA! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz